Supporthjälp

söndag 9 juni 2024

Åke Bruhn

När det gäller support och frågor som rör information från Rotary International eller annan Rotary information hänvisar vi första hand till din Distriktsguvernör. Se respektive distrikts hemsida på https://www.rotary.se/

I andra hand kan man vända sig direkt till Rotarys kontor i Zurich,

För mer teknisk support och frågor kring IT systemet Polaris hänvisar vi i första hand till klubbens IT samordnare, som fått utbildning i systemet. Se din egen klubbs hemsida.

I andra hand kan Du ställa Din fråga till supporten på
support.polaris@rotary.se

Om din fråga rör klubbens e-postadress eller e-postkonto skriver du direkt till epost@rotary.se

Supporten består att distriktens IT-samordnare, som på den gemensamma support adressen svarar på frågor som klubbarnas IT-samordnare har svårt att svara på. Kan innebära att du ibland får flera svar. Klubbarnas IT-samordnare uppmanas gå denna väg.

Om inte distriktens IT-samordnare klarar att svara kan vi alltid skicka frågan vidare Polaris IT ansvariga. Då får vi ett ärende i Polaris ärendehanteringssystem. Innebär ofta att  det dröjer ett tag med svaret.




SUPPORTHJÄLP