RLI – Rotary Leadership Institute

lördag 21 oktober 2023

SAO

Rotary Leadership Institute

RLI, Rotary Leadership Institute startades för att ge medlemmarna i Rotary en möjlighet att lära sig mer om Rotary och bli bättre på ledarskap. Vi fokuserar i d2350 på inkommande presidenter och nya styrelseledamöter. Medlemmar som genomgår en RLI-utbildning stärker sin klubb och dess framtid. RLI genomförs som en dialogbaserad och interaktiv utbildning med högt tempo och mycket aktivitet, där deltagarnas engagemang och professionella bakgrund tas tillvara.

RLI är en investering i din klubbs framtid och ett erbjudande för Rotarianer som vill bidra till klubbens utveckling. Deltagarna får en ökad kunskap om Rotary och ledarskap i en ideell organisation, som kan tillämpas på alla nivåer i klubbens organisation. RLI bidrar till ett ökat engagemang och entusiasm för att utveckla Rotary. Utbildningen omfattar tre dagar (2+1) och leds av välutbildade facilitatorer.

Kontakt: Distriktstränare Elisabeth Norrby, elisabeth.norrby@insightforsuccess.se