Utbildning i klubbadministration

tisdag 3 maj 2005 17:00-20:30, <b>Kungsholmens Gymnasium/Stockholms Musikgymnasium, <br>Hantverkargatan 67-69 (Mitt emot Kungsholmens Brandstation)</b>

Nu är det dags igen...
Tisdagen den 3 maj 2005 ordnar distrikt 2350 ytterligare en kurs i klubbadministration över Internet.
Även denna gång kommer kursen att anordnas i Kungsholmens Gymnasium / Stockholms Musikgymnasium, Hantverkargatan 67-69 (Mitt emot Kungsholmens Brandstation).
Det finns 20 platser till denna kurs.
Kursen är fulltecknad, 2005-04-15 kl 22.00
Förra kursen blev fulltecknad på lite drygt en vecka... Anmälningarna noteras i den ordning som de kommer in... Bekräftelse skickas med vändande e-mail.
Vi startar kl 17.00 med en smörgås och öl, vatten eller kaffe i skolans kafeteria.
Kursen kommer att hållas i sal 4311 mellan 17.30 - 20.30
Priset 50 kr och betalas tacksamt med jämna pengar.
Bindande anmälan om deltagande skickas till Adrian Frank
I raden för ämne skriv vänligen Kursanmälan Anmälan skall innehålla uppgifter om deltagare (namn), klubbtillhörighet samt befattning inom klubben.
Denna kurs riktar sig främst till de som är IT-ansvariga inom klubbarmna.
De som deltar i kursen bör, förutom att ha datavana, även ha med sig sin inloggningskod och sitt lösenord för att komma in på SRS hemsida och databas.
För er som inte har detta, kontakta klubbens IT-ansvarige eller sekreterare. I nödfall kan även någon av oss DITS:ar hjälpa till. Med vänliga hälsningar Adrian Frank och Kjell Löf, DITS:ar (Distrikt 2350s IT-ansvariga)