Höstkonferens - Skapa hopp!

lördag 14 oktober 2023 09:00-17:00, Kista Folkhögskola, Kista Torg 7, Kista
Webbplats: https://kistafolkhogskola.se/
Talare:

Ulf Bingsgård, Tina Elfwing, Guje Östedt-Axelsson, Sonja Dousa, Birgitta Dickson och många fler

Organisatörer:
  • Birgitta Dickson

Varmt välkomna alla Rotarianer till årets höstkonferens. Temat är Skapa hopp - och vi inbjuder till en dag fylld av inspiration, engagemang, kunskap och en hel del skoj!

Redan kl 09 slår vi upp portarna för vårt House of Action (Norgesalen plan 2) där en mängd projekt, föreningar och entusiaster ställer ut. Här minglar vi, fångar upp idéer, hämtar energi & inspiration, delar med oss av kunskap och träffar både Rotarianer och andra. Mellan 9 och 9.30 dukar vi upp fika & något att äta till.

Kl 10 startar programmet nere i den stora Sverigesalen med inspirerande tal, lärorika föreläsningar och smittande entusiasm. Fokus under dagen kommer att vara Hållbarhet, Mentorskap, Integration, Yrkesnätverk och Ukraina.

Delar av konstverket 17 000 liksom det ukrainska projektet Gul och Blå - Hela Sverige flätar finns på plats.

Lunchen kl 12 står det sociala företaget Jalla Rinkeby för, liksom kaffe med något sött & gott på eftermiddagen.

Mer information kommer fortlöpande.

Det kommer bli rejält med pauser i scenprogrammet för att vi ska få möjlighet att vara uppe i House of Friendship.

Vi avslutar dagen kl 17.00 med distriktsstämman - mer om denna i kalendern.

Anmäl dig redan nu! Alla är så välkomna! Det kostar inget för medlemmar att vara med - maxantal 200 deltagare!

T-bana till Kista, bussar till Kista C, E18 eller E4 - avfart Kista. Parkering (avgift) i Kista Galleria

Höstkonferens distrikt 2350

Registrering

Tidsfristen för registrering har passerat