Stockholm Global City årliga avslutning och presidentskifte.

onsdag 28 juni 2023 18:00-21:00, Norrmalmstorg
Talare:

Vår Rotaryklubbs årliga avslutning och presidentskifte är en minnesvärd och inspirerande händelse. Vi kommer att börja med att åka en 100 år gammal spårvagn till Djurgården och sedan avsluta kvällen på en trevlig restaurang.

Du är varmt välkommen till detta möte där stämningen kommer att fyllas av glädje, stolthet och en känsla av samhörighet.

Under avslutningen kommer vi att hylla den avgående presidenten för sitt hängivna arbete och engagemang under sitt presidentskap. Därefter kommer vi att överlämna presidentens ämbete till den nyvalda presidenten.

Our Rotary club's annual closing ceremony and presidential transition is a memorable and inspiring event. We will start by taking a 100-year-old tram to Djurgården and then conclude the evening at a pleasant restaurant. You are warmly welcome to this gathering where the atmosphere will be filled with joy, pride, and a sense of community.

During the closing ceremony, we will pay tribute to the outgoing president for their dedicated work and commitment during their presidency. Subsequently, we will hand over the presidency to the newly elected president.

Platser är begränsade så det krävs anmälning här på sidan.

För mer information ring:

Darina Schartman

Organisatörer: