Rena Botten dyker vid Ekudden!

lördag 12 november 2022 10:00-14:00, Ekudden
Organisatörer:
  • Fredrik Näslund

Rotary Djursholm behöver hjälp!

Alltför få har i dagsläget anmält att de kan hjälpa till på bryggorna på lördag när Rena Botten dyker vid Ekudden. På vår hemsida annonseras eventet sedan länge och ett par upprop har gått ut.

Där finns det möjlighet att enkelt anmäla sig, Rena Botten städar runt Ekudden (rotary2350.se). Det går även bra anmäla sig till mig, carin.craelius@gmail.com eller 070-433 02 64.

Holger och Fredrik möter upp på bryggorna men vi måste bli fler, helst fem sex eller fler. Café Ekudden liksom kommunen medverkar. Vi från Djursholm Royaryklubb behövs på bryggorna!

Rena Botten dök vid Danderyds Båtklubb ifjol liksom året innan vid Ekudden. Så bra och angeläget - en förutsättning för vår klubbs medverkan!!

Nu på lördag dyker de på nytt vid Ekudden 12/11 kl 10-14.

Jag hoppas så innerligt att ni kan hjälpa till! Delar eller hela tiden. Viktigt är att vi har några medlemmars hjälpande händer särskilt angeläget de första timmarna på bryggorna 12/11 kl 10-14.

Vårt klubbprojekt "Hållbarhet och miljö" konkretiseras med detta samarbete med Rena Botten. Viktigt att vi visar vårt engagemang - deltar och hjälper till.

Hoppas att du vill och kan hjälpa till!?