Ordinare lunchmöte -- Uppsala-Carolina

torsdag 16 juni 2022 12:00-13:00, Samariterhemmet, Samaritiergränd 2, 75319 Uppsala, Sverige
Talare:

Bibbi Smide

Organisatörer:
  • Roland Lindh
  • Per Haglund

Hej,

orsdag 16 juni är sista torsdagen för den här terminen. Då är det presidentskifte samt officiellt välkomnande av våra nya Rotarianer i klubben!

Sedan vidtar Sommarrotary på Borgen varje onsdag med start efter midsommar. Program kommer i ett separat utskick.

Kom ihåg att föranmälan er senast onsdag kl 18. Använd länken i mailet och anmäl er via Polaris! Alternativt skickar ni mail eller sms till mig på per@bovall.se eller på 076-546 2532. För er som mot förmodan missat tiden, finns det viss flex som jag hanterar.

Ni såg redan förra veckan lite tester av utskick från vårt nya system Polaris. I framtiden kommer vi att skicka ut veckobrev etc från det systemet, men det kommer ett veckobrev till på den gamla adressen samtidigt som det kommer nya tester från Polaris. Det går också att anmäla sig till lunchen från testmailet. Jag provade förra veckan och det funkar. De som vill kan testa det – för er som känner sig osäkra går det bra att använda det gamla sättet med mail eller sms till mig. Roland kommer att hålla en utbildning för oss alla tidigt i höst så alla vet hur man ska göra. Håll koll i inboxen efter mail från Rotary – de kommer att se lite annorlunda ut!

Vi ses på torsdag!

Per

Registrering

Tidsfristen för registrering har passerat