14/6-22. Presidentskifte

torsdag 9 juni 2022

På tisdag 14 juni kl. 7.15-8.30 på Scandic Anglais är temat på vårt frukostmöte "Presidentskifte" då Ewa Wasshem Ekblom överlämnar Rotarykedjan och presidentnålen till Monia Sturén som övertar presidentskapet och ansvaret för kommande verksamhetsår i vår klubb. Vi kommer även att utse vinnaren i medlemsvärvartävlingen och förrätta prisutdelning.

För hotellfrukosten betalar var och en 100 kr vid entrén till frukostmatsalen. Vi intar frukosten tillsammans i vår del av frukostmatsalen och går sedan upp till vårt konferensrum där vi håller vårt möte. Vi fortsätter att vara försiktiga och att stanna hemma om man känner sig det minsta sjuk.

För dig som inte kan vara med fysiskt på frukostmötet kan du vara med digitalt ca kl. 7.50-8.30. Maila senast dagen innan din mailadress till ewa.wasshem@gmail.com så mailas den aktuella länken till dig. Såväl medlem som gäst är varmt välkommen, antingen fysiskt eller digitalt!

Ewa Wasshem Ekblom överlämnar Rotarykedjan och presidentnålen till Monia Sturén som övertar presidentskapet i vår klubb.