Filmvisning Hip Hip Hurra! på Zita

torsdag 19 januari 2023 18:30-21:00, Biograf Zita, Birger Jarlsgatan 37, Stockholm
Organisatörer:
  • Eva Ahlsten

Biljettpris: 150 kr 50 kronor per såld biljett går till Rotarys program PolioPlus.

Mingel och mat innan eller efter?

Restaurang Bongo på Biograf Zita serverar god mat och dryck.

Läs mer om filmen och köp biljetter här.

Stefan Sauk är en av Sveriges stora skådespelare, känd för sina karaktärstolkningar. I Kjell Gredes klassiska film från 1987 gör Stefan Sauk rollen som Hugo Alfvén. Hip Hip Hurra! var Sauks femte filmproduktion som han medverkade i, den omfattar nu femtiotre filmer, varav flera stora produktioner. Stefan Sauk medverkade 1989-1995 i TV produktionen Lorry, andra karaktärer är rollen som Carl Hamilton.

Jonas Hallberg, manusförfattare, konferencier, kåsör, regissör. Känd för allmänheten bland annat som programledare för Måndagsbörsen och en av Spanarna i Sveriges Radio P1. Jonas är Past President av Stockholm-Humlegården Rotaryklubb (2011/12) Jonas genomför efter filmen intervju med Stefan Sauk.

Välkommen med din bokning!

Hip Hip Hurra!